Panitia Muzik

Monday, July 19, 2010

AKTIVITI PANITIA MUZIK 2008

Setiap awal tahun merupakan satu rutin yang sama bagi ahli Kelab Koir di mana mereka akan sibuk berlatih untuk pertandingan koir. Masa latihan mereka adalah dari jam 7.15 – 7.45 setiap pagi hari persekolahan dan pada cuti pertengahan penggal 1 dan 2 kecuali hari Isnin.

Pada 10 Jun 2008 pasukan koir SK Bachang sekali menyertai pertandingan koir koakademik peringkat negeri anjuran Unit Kokurikulum JPN Melaka . Pertandingan tersebut diadakan di Dewan Komuniti Jasin.

Sekali lagi SK Bachang muncul Johan lagi dalam pertandingan tersebut dan mewakili negeri Melaka dalam Pertandingan Koir Kebangsaan anjuran Kementerian Pelajaran Malaysia pada bulan Ogos di Putra Jaya. Pasukan koir SK Bachang ke Putra Jaya diserikan lagi oleh 4 orang murid dari SK Infant Jesus 2 dan 1 orang lagi dari SK Methodist 2 Melaka. Guru pengiring adalah Pn Lai Sy Foh, Pn Chai Mun Lee dan Cik Siti Fansutiza serta GPK Kurikulum En Mohd Ghazi Bin Abdul Aziz.Guru Besar Pn Cik Aishah Binti Yaacob pun serta hadir pada hari pertandigan.



No comments:

Post a Comment